Helojsan

Hej på er!

I dag har jag inte gjort mycket...
Men jag tänkte skriva lite Animes .. Jo om ni gillar Anime så säger jag bara att det finns
ett bra ställe ni kan besöka i april : Uppcon där kan ni Cost playa och täkna manga m.m (tänkte bara säga det)

Penguin girl
En rolig anime och e en bra anime om ni gillar cost play!
Det handlar om en ny tjej som ÄLSKAR cost play
som e som en pingvin :P
Och en annan tjej som heter Is björn i efternamn så ni kan nog gissa hur de går när de e med varandra.


One Piece
Det handlar om Luffy som e pirat.
Han letar efter den stora skatten som Golden Roger har gömt i ''the Grande line''
Han och några andra alla har olika mål till ex : Luffy vill hitta skatten One Piece,Nami vill rita en karta över världen.
Det händer mycket och jag gillar den mycket!




Naruto

Den här animen har ni nog hörtalas om den handlar om Naruto och att han ska bli ninja.
Han övar hela tiden.Deras värld e uppdelad i klaner .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0