..............................

hej hej
I dag har jag inte gjort mycket.
Håller på att läsa : Ljudet av ditt hjärta.
Den e bra.
Ska sova över hos min farmor i dag.
Måste till fäktningen i morgon och ingen anan kan ta mig ditt.
I morgon ska jag till min mormor och åka skidor.
Har aldrig åkt det förut.
Vi tvingas åka skidor i skolan på måndag det e
darför jag åker inte anars!
Man får säker ont!
Men vad ska man göra!?

Gud kan inte sluta lyssna på den här låten!

Ni kan även lyssna på hunden med TV:en. bara byt från den första låten till den andra ;)

Kommentarer
Postat av: eva

aaa har du första säsongen!!!!! det måset jag se hahaha

2010-01-24 @ 12:45:11
URL: http://evalottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0