tja

Hej hej på er i dag har jag varit i skolan och haft ... ja boring! men vi fick veta vad vi ska göra på lägret .
JOOO! jag och min klass ska på ett läger nästa vecka!det ska bli kul :)))))) och det är kul för en del!........ Jag och minna kompisar ska skrämma killarna! OOOOO JAAA! det ska bli kul! , de skrämmer alltid oss ju! Vi har typ en timme frit då tänkte vi ficksa allt ! vi har redan planerat lite ! :))) när jag kom hem så va mamma hemma men åkte  direkt. Så jag passa min lillebror då typ en halvtimme eller nåt. och jag har haft det bra.... jo, vi måste kunna låten : Stand by me , på bas till musiken! Det ät rätt så kul med bas men vrf måste vi spela den på en gitarr undrar jag?

jag har inget mer att skriva i dag  så... här är en låt (Gorillaz)
jo om det är nån låt som ni gillar så får ni gärna skriva det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0