Hej fredag! ♥

TJA! nu är jag hemma igen efter lägret som va så där roligt . Vi gjorde olika små saker t.e.x vi hade ett disco , men man kan nog inte kalla det för ett disco eftersom ingen dansa eller nåt. Vi va på våra rum annars eller hos andra. kanske gick in i små stugorna och tittade på tv eller badade!Jo ni vet att jag skrev att jag och mina kompisar skulle skrämma killarna , det gick inte så bra vi hade blandat fejk blod men efter det ville min kompis att vi skulle använda det sista av karamellfärgen så vi gjorde det på hennes vita tröja vi kastade faktiskt på färgen men då kom en lärare in för att kolla rummet, eftersom vi gjorde det på toan så såg inte den andre i vårt rum så min kompis (AA det blir för jobbigt att skriva kompis och kompis jag skriver namnen i stället)så Amanda sprang in i rummet för att vissa theea, då såg hon vår lärare hon gömde snabbt tröjan sen kommer jag in där och säger att det fans massa färg på bordet efter tröjan då såg jag oxå lärarn jag och Amanda samtidigt bara sa SKIT! Då kom vi överens att vi inte kunde använda fejk blodet , läraren skulle fatta att det va vi :( .har lite bilder på mobilen ,men har inte lagt dem så det blir inga bilder i dag kanske lägger in de i morgon men nu är det Simpsons så bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0