PANFU

Du kanske inte har någonting att göra idag?...... du kanske kan spela PANFU! I panfu kan du spela spel,chatta och ha kul! om du undrar så är du en panda ,en panda som kan va i en färg som du själv har valt! och om du skulle undra så är pandorna på bilden ella och max de är panfus skapare ! de kommer stå i DIN EGEN koja i fall du gör en användare ! nu kan du göra en panda som kan göra....UPPDRAG!och det är kul!! man kan leta efter saker och få dem sen !!!man kan även ha HUS DJUR! de heter bollys! (de är som ankor)de är söta och har en egen personlighet! sa jag att du samlar pengar för varje spel du spelar desto längre du kommer på spelet! och om du är en GULDPANDA så kan du ha på dig snygga kläder och ha saker i din koja fast det är kul att inte vara guldpanda ändå! man kan skaffa saker ändå fast man behöver spela lite mer spel och göra uppdrag men vad gör det!!! det är ju bara roligare!det kommer en karta över hela panfu och alla ställen! men komihåg det finns gömnda ställen också! det finns mycket mer att göra än vad jag har sagt! och om du undrar vart man ska klicka för att hitta saker å bara skriv en kommentar! så ska jag svara!! jag lovar! titta gärna om jag är ine! jag heter TUPELO! det här är hemsidan!:http://panfu.spel.eu/ ook hoppas att du gillar det!

Kommentarer
Postat av: AMANDA :D:D:D:D:D:D

NU HAR JA OXÅ SKAFFAT EN BLOGG !!!!

MOHAHAHAHA :D

2009-06-12 @ 21:41:21
URL: http://amandajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0