mmmm snart kan jag bada!

hej!!!! det va länge sen jag skrev men aa jag tänkte skriva lite nu ;) I dag va jag hos min mormor och morfar och gjorde lite saker.tex jag gick i skogen(de har en skog nära) mmmm min mormor gjorde JÄTTE god mat!sen hade min gammalmoster gjort JÄTTE goda bullar!<3<3<3<3<3 Sen när vi åkte hem så prova jag mit nya spel :The Golden Compass (PC spelet) det funka inte man va tvungen att göra massa saker och sen när jag va klar funka det inte ändå!:( men mmm i mårgon ska jag till LISEBERG! med min kusin (amandajjohansson.blogg.se) jag skriver mer i morgon om det.men GUD VA JAG LÄNGTAR TILL TUNISIEN!då får jag bada så skönt i havet!och i poolen så klart :)! hotelet vi valde ligger typ 5 cm från stranden!mmmmm det ska bli så SKÖNT! men jaja ses<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0