Varg?

hej hej på er har ni hört eller?(aa det har ni säkert)att det har kommit varg till Trollhättan! kul? nu kanske man får se en varg när man tar en skogs promenad!? de är söta tycker jag! hmmmm aa fy vad det regnar här!!fast det är skönt att jag snart ska åka till Tunisien!!men först måste jag vänta en vecka!:( men nästa vecka ska jag till min mammas jobb med henne vi cyklar dit . i går va jag på fallensdagar köpte två solglasögon märket va Shutter Shades jag köpte ett par till min kusin också ;) fast hon är i Spanien nu men ändå! ses<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: laila

Hårtips på bloggen! hoppas att du gillar det :) puss

2009-07-20 @ 12:40:46
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0