Ullared!

tja ,sorry att jag inte har skrivit på några dagar men jag har typ varit upptagen.I går va jag i Ullared!det va skit kul!jag köpte typ en boll som har ögon,näsa och mun och har vatten i sig och en film.vi va där ine i typ 3 h eller nåt sen gick vi och lämna allt i bilen min farmor va med också så det tog lite mer plats men det gick bra!sen gick vi och åt på burger king.efter det gick vi till nån sko butik och jag köpte ett par puma skor(super snygga). efter det gick vi och spelade på typ lotter för att vinna stora choklad ''kartonger'' med massa choklad i mumms! men vi vann inget:( min lille bror åkte nån liten karusell som va bredvid. sen gick vi till nåt ställe med massa affärer jag gillade en affär!för den hade massa små prydnads saker!(hundar och drakar mest) <3<3<<3<3<3<3<3 ses!

Kommentarer
Postat av: anonym

Bild på dina PUMA skor?

2009-07-06 @ 17:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0