Funny Animals

hej hej på er!!
här är några bilder som jag tyckte va ganska ROLIGA!!
aa jag har typ inget att skriva om men här är väl lite om min dag.
Idag har jag inte gjort nåt!(typ)
Men i allafal i dag har jag varit vid datan typ hela dan (läste lite då och då)
sen kom min pappa hem och jag  spelade Wii sen åkte pappa igen och jag satte mig vid datan igen sen  cyklade och köpte glass och makaroner. sen Datan och efter det åt jag mat sen datan se läste jag lite och nu sitter jag här vid datan!!
men här är bilderna
åå den är så söt!

eehh wow

åååå
det va några bilder nu får ni rösta vilken är roligast!???
ses för den här gången! <3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: papis

LoLZ!!! Harry POTTA!

;)

2009-08-18 @ 14:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0